Welkom op het leden gedeelte.
Ga naar de baanwebsite »

Procedure aanvraag handicartpasje

Permanent gebruik

  1. Aanvrager verzoekt per email: toezending VERKLARING voor het verkrijgen van een handicart gebruikerskaart (nicolettepouw@tele2.nl).
     
  2. VERKLARING invullen, ondertekenen, arts ook ondertekenen, pasfoto toevoegen.
     
  3. Terugsturen naar Nicolette Pouw.
     
  4. Nicolette Pouw stuurt gegevens op naar Stichting Handicart te Maarsbergen.
     
  5. Na 4-6 weken ontvangt U de pas.
     
  6. Verzoek donateur te worden van de Stichting Handicart.

 

Tijdelijk gebruik

  1. Aanvrager verzoekt per email: toezending VERKLARING voor het verkrijgen van een tijdelijke handicart gebruikerskaart (nicolettepouw@tele2.nl).
     
  2. Verklaring invullen, ondertekenen, arts ook ondertekenen.
     
  3. Terugsturen naar Nicolette Pouw.
     
  4. Verzoek donateur te worden van de Stichting Handicart.
     
  5. Max. 3 maanden geldig, 1x verlengen kan.

 Klik hier om een verklaringformulier aan te vragen

Lid worden